CETUSAN CINTA PERTAMA MERUPAKAN SUATU GETARAN YANG SANGAT MENGGONCANGKAN JIWA.

Saturday 9 March 2013

Masih Cinta



Tak tahu kenapa dengan hati yang masih mngekalkan kau dekatnya, aku tak kuat untuk menahan semua ini.. tapi aku tak mampu, aku seolah-olah bertepuk sebelah tangan.. aku rasa hati aku dipermainkan.. aku rasa apa yang aku rasa, memang betul dia hanya memerasankan sahaja.. dia memang tiada perasaan pun sebenarnya.. aku tak sangka aku akan jatuh cinta, lebih kurang 2tahun aku SINGLE itupun sebab aku sukar untuk lupakan MR.A yang aku pernah suka juga.. setelah 2tahun selepas tu aku tak sangka aku akan terjatuh cinta dengan kawan sendiri iaitu boleh dikatakan kawan baru setelah masuk PRA-universiti.. sangat sangat tak sangka KENAPA DIA YANG AKU CINTA???? huu! persoalan nie memang selalu terpancar.. then dalam seumur hidup juga diri ini berterus terang dengan SOMEone yang menyatakan AKU SUKA DIA?? ermmmm.... perasaan sebenarnya malu tapi atas dorongan myFRIEND yang mencabar huu!! terpaksa dilakukan, terima tak terima belakang cerita katanya," tapi tak apa I WILL BE OKAY atas keputusan apa pun... tapi setelah terjadinya sesuatu, sukar untuk dikatakan.. saya terpaksa terima seadanya huu! boleh dikatakan tiada jodoh juga lah sebab da jadi benda macam tu kan huu.. but now mahu cuba untuk melupakan semua itu tapi tak boleh :( bila terpandang wajah itu perasaan memang tak menentu, rasa MARAH,CEMBURU, SAKIT HATI, MENYESAL and macam-macam lah.. seriously, bila tertengok dia sedang berSMS hati memang susah mahu cakap, rasa JEALOUS memang ada.. perasaan memang tak dapat tipu huu.. and bila da tahu dia da macam bahagia dengan orang lain hati hanya mampu tahan sabar.. hingga sekarang, diri ini memang tak dapat menerima orang lain.. sampai simpan hajat untuk tahun ini akan single sentiasa bukan sebab menunggu DIA, tapi hati memang tertutup untuk BERCINTA sekarang ini :).. tak dapat tipu PERASAAN bahawa YOU STILL IN MYHEART MR.D :) IM SORRY!!!! 






                                                                                                                   


:) KALAU KORANG SUKA SAYA PUN SUKA :)

0 comments: